Соціоніка, знайомство, робота, відпочинок   

Виявляємо здатність до професії
Робимо підбір кадрів

 

Визначаємо соціонічні типи
Знайомимо дуалів

               Наші послуги
          головна угору контакти русский english

етичність
послуги теорія практика статті знайомство робота відпочинок навчання менеджмент відгуки

раціональність
ірраціональність
екстравертність
інтровертність
етичність
логічність
сенсорність
інтуїтивність

 

Етичність

Людина, маючи таку ознаку, відчуває емоційний стан оточуючих, їх душевні переживання, почуття, хвилювання, радість або біль. В усьому надає перевагу людині, тягнеться до неї, не відмовляє у проханні, прагне не зашкодити їй, відводить від суперечок, сварок, намагається все владнати. Не втомлюється у спілкуванні, налагоджує відносини. Підтримує добрий настрій, реагує на тонкощі жартів, гумору. Приймає до уваги почуття оточуючих. Віддає перевагу властивостям людини, її можливостям, має до неї дипломатичний підхід і цінує це в інших.

Вживає приємні слова, розкриває якості людей, намагається їх поєднати, згуртувати. Врівноважує й заспокоює людину, якщо вона стає напруженою, дратівливою. Гостро реагує на зневагу, образи, аморальність, приниження, хамське ставлення, не терпить цього. 

Вміло жартує, але відразу просить вибачення, або забирає назад свої слова, якщо її жарти когось образили. Відстоює, захищає й показує гідність людини, її соціальне положення, духовний розвиток, прояви психічного стану. Переживає за неї.

Оберігаючи мораль, виявляє й оцінює при цьому поведінку кожного. Характеризує поведінку людини з точки зору правил етики, тобто за її думками, вчинками, поривами, звичками, манерами. Вміє розташувати до себе, переконати, вмовити, ввійти в довіру, сподобатися, а також розкрити різні задуми, почуття, фальш, неправду, ошукування, шахрайство, підлабузництво.

Такій людині властиві м’якість, дружелюбність, чуйність, лагідність, розсудливість. Намагається задоволити потреби людини, навіть ціною власного благополуччя. Знає, хто чого хоче чи не хоче, вчинки інших оцінює в категоріях добре чи погано, потрібно чи непотрібно, гуманно чи негуманно, чесно чи нечесно.

У роботі заохочує інших своєю приємністю й турботливістю, а не критикою та зауваженнями. Бере на себе вирішення етичних проблем. Зберігає взаємини. Створює комфортний клімат в колективі, сприяє укріпленню робочого духу. Причини недоліків вбачає не в недосконалості техніки та в її недоробках, а в непрофесіоналізмі людини, яка не дуже добре знає своє діло.

Не ображає і не любить робити зауваження. Не витримує напружених психологічних ситуацій. Нервові обставини в діяльності заважають проявити свої здібності.

Дізнаєтесь більше з книги “Соціоніка психологу”

 

KMindex 

головна ] послуги ] теорія ] практика ] статті ]знайомства ] робота ] відпочинок ]  [ навчання ]менеджемент ] відгуки ]

Усі питання надсилайте на vcs-vcs@ukr.net

Дизайн © 2001 ViVo Studio
© 2001-2004 Всеукраїнський Центр Соціоніки. Авторські права захищені