ШАНА № 1 (7) за 26-березня-2006 (архів) | Рубрика-06 | ЗАХОПЛЕННЯ
Архів
ШАНА
№ 1 (7)
за 26-березня-2006
 
25 Червня 2019

Выбрать русский вариант сайта Вже вибрано український вариант сайту
       
Обкладинка   Головна   Знайомство   Зв'язок   Підписка   Архів

   
контакти
   
   
     
   
архів
   
   
     

   
рубрики
   
"пошук істини"
"життя серед"
"соціоніка"
"сім'я і діти"
"стосунки"
"покликання"
"ймовірно"
"поговоримо"
"за завісою"
"рекомендації"
"твій стиль"
"нам пишуть"
   

 


   
книга
   
 
 
"Знайди гармонію в житті"
із серії "Соціоніка про людину". Українською і російською мовами.
E-mail:
Тел. +38(096)335-35-63.
     



 
   
Архів номерів - Рубрика № 06 за Березень 2006
   
 
"ШАНА" № 1 (7)
за 26-березня-2006
Архів сайта: http://www.socionics.in.ua/shana/
-= Рубрика № 06 за Березень 2006 =-
ПОКЛИКАННЯ

ЗАХОПЛЕННЯ

На конференції з соціоніки підходжу до колеги, який співпрацює з нами, визначаючи соціонічнийтип за почерком. Спілкуємось, а він ставить у записничку якісь карлючки і каже, що все занотував. Стенографія – річ корисна, - думаю. А де її застосовують зараз, у час компютерів, диктофонів й інших технічних засобів ? Виявляється, використовують : працюють стенографісти, занотовуючи різні переговори, зустрічі на вищих рівнях. Стенографії навчають, є й підручники.

Стало цікаво, чому пан Володимир захопився стенографією, графологією і соціонікою, довго працює над вдосконаленням власного методу визначчення соціонічного типу за почерком.

Тип Володимира – етико-інтуїтивний інтроверт, він же самостійно визначив свій тип як логіко-інтуїтивний інтроверт. Захоплення графологією і стенографією теж більш властиво ЛІІ. Чому ж вроджений характер так змінився? Виявляється, Володимир довгий час працював викладачем у професійно-технічному училищі. Контингент підлітків був, як правило, важкий. Якщо у соціалістичні часи в училищі підтримувалася жорстка дисципліна, працювати ще можна було м'якому, поступливому і миролюбивому ЕІІ, хоча, однак, звичайно, необхідно було напружуватися, користуючись логікою у викладенні матеріалу і створюючи образ суворої вимогливої людини для підтримання дисципліни. Вимоги професії наклали відбиток і на характер, і на зовнішність. «Мені було дуже важко. Дуже» – розказує про той період життя пан Володимир.

А в часи перестройки і незалежності вимоги до дисципліни в училищі пом'якшилися, учні відчули вільність і рівність з викладачами, пан Володимир змушений був змінити роботу через психосоматичні хвороби. Працювати викладачем м'якому від природи з наробленим образом вимогливої людини стало неможливо.

А захоплення графологією виникло тому, що перевіряючи письмові роботи учнів, Володимир прагнув глибше пізнати їхні характери, щоб знайти індивідуальний підхід до кожного. А соціоніка, розкриваючи характери найбільш глибше і точніше, стала найголовнішим захопленням Володимира. І от, щоб об ' єднати набутки графології й соціоніки, Володимир вже багато років працює над проблемою визначення соціонічного типу за почерком. Робота вкрай скрупульозна, вимагає великого терпіння, зосередженості і уваги, але якщо це справжнє захоплення, то й часу і зусиль не шкода. На жаль, ці захоплення теж вимагають якостей ЛІІ, а не ЕІІ. Якщо додати, що й подружнє життя з дружиною типу ЕСЕ теж підсвідомо вимагає якостей ЛІІ, то цей набутий характер так і буде утримуватися, хоча самому Володимиру це хоч і звично, але ж однак важко.

Соціонічний коментар

Захоплення варто вибирати з дитинства, адже в дитинстві краще відчувається “своє”, характер ще природний, вроджений, не викривлений умовами, в які потрапляє, буває, людина. А щоб спрямувати дитину згідно її вроджених якостей, треба визначити її соціонічний тип.

Анатолій Гречинський.

Інформація Всеукраїнського Центру Соціоніки

(Детальніше на сайті: http://www.socionics.in.ua/ukr/index.htm

 
     
пошук істини | життя серед | соціоніка | сім'я і діти | стосунки | покликання |
ймовірно | поговоримо | за завісою | рекомендації | твій стиль | нам пишуть |
|
 
Всі права захищені © Всеукраїнський Центр Соціоніки НВП "Соціонічні Технології"
Веб-дизайн та програмування: , художник: Олександр Білозор, спонсор видання Костянтин Іващенко